Економічна скарбничка


ТОП-30 найдорожчих соціальних мереж:

НазваКраїнаВартість, $млн
1FacebookСША29 115
2YouTubeСША18 099
3TwitterСША13 309
4QzoneКитай11 237
5Sina WeiboКитай3 994
6BadooВеликобритания3 737
7LinkedInСША3 645
8Tencent WeiboКитай3 526
9ZyngaСША3 138
10HabboФинляндия3 079
11VKontakteРоссия2 757
12RenrenКитай2 616
13TaggedСША2 385
14PengyouКитай2 193
15OdnoklassnikiРоссия2 169
16PandoraСША2 112
17CraiglistСША1 895
18KaixinКитай1 891
19NetlogБельгия1 692
20OrkutБразилия1 670
21TudouКитай1 543
22hi5США1 526
23Google+США1 439
24YoukuКитай1 394
25MySpaceСША1 316
26FlickrСША1 091
27BeboСША1 075
28TumblrСША844
29WikipediaСША574
30YelpСША535
 

(Величко Дмитро )



Как  начать  собственное  дело
                                                                 
 Практические  советы
  1. Ставьте  перед  собой  большие  задачи  и  не  разменивайтесь  на  пустяки,  при  этом  нужно  сильно  верить  в  возможность  поставленной  цели  и  в  то  что  вы  делаете,  а  также  "визуализировать"  позитивный  результат.
  2. Попробуйте  разбить  работу  на  составные  части.
  3. Поговорите  с  компетентными  людьми,  которые  уже  прошли  этот  этап  и  стали  успешными  бизнесменами,  попросите  их  помочь.
  4. Предусмотрите пути  выхода  из возможных  сложных  ситуаций.
  5. Придерживайтесь  строгой  дисциплины  при  выполнении всех  намеченных  дел  и  проэктов.
  6. Создавайте  себе  всегда  необходимый  резерв  времени,  независимо  от  того,  будет  ли это  выполнение  какого-то   важного  задания  или  простая  встреча.                                                   Советы  от  И.А. Хорева  автора  книги  "Психология        жизненного  и  профессионального  успеха"  Записала  член  ШКП  "Триумф"  Лаврушина  Анастасия

Наймолодші Інтернет - мільйонери.

Кетрін і Девід Кук
Вік на початку проекту: 15 і 17 років.
Компанія: My Year Book.
Дохід: $10 мільйонів.
     Як усе починалося : їм вдалося все порівняно легко. Коли Кетрін було 15 років, а її братові – 17, вони придумали вивісити в онлайні безкоштовну версію шкільного щоденника, де кожен міг би отримувати і відправляти анонімну думку про якусь людину ( однокласника, однокурсника). Звичайно, там це досить популярні речі, тому брат і сестра змогли випросити в свого старшого брата 250 тисяч доларів на становлення проекту. Сайт був запущений у квітні 2005 року і за перший же рік дістав перший мільйон зареєстрованих відвідувачів. Через п’ять років вартість сайта склала 10 мільйонів доларів. Звичайно, з таким початковим капіталом можна розкрутити що завгодно, але вони досягли багато чого, будучи підлітками.

  Ешлі Кваллс
 Вік на початку проекту: 14 років.
 Компанія: Whatever Life
 Дохід: $ 4 мільйони.

          Як усе починалося: у 2004 році, коли Ешлі було всього 14 років, вона випросила у мами всього 8 доларів і запустила в роботу  сайт www.whateverlife.com. На цьому сайті вона детально розповіла про премудрощі НТМL, які можуть стати в пригоді користувачам соціальної мережі Myspace. Крім того, Ешлі викладала в загальний доступ й інші легальні «хакі» для цієї соціальної мережі. Незабаром Ешлі почала заробляти 70 тисяч доларів США на місяць. Зараз її доходи досягають п’ятизначних сум, а вартість сайта оцінена в чотири мільйони.



 Поль Бурке
   Вік на початку проекту: 18 років.
   Компанія: немає.
    Дохід: $300000/місяць.
         Поль Бурке задумався про прибутковий бізнес пізніше за інших – у 18 років. Він спробував партнерський маркетинг у мережі, і першого ж місяця заробив 600 доларів. Після цього Поль почав працювати ще більше, і менш ніж через рік він отримував уже 300 тисяч на місяць. Він досі працює в партнерському маркетингу, плюс завів власний блог, де викладав власні думки й поради зі свого роду діяльності. Для довідки: партнерський маркетинг(аффіліанет-маркетингу) – це один із інструментів Інтернет – маркетингу. Такий вид діяльності можна визначити як партнерський бізнес, де партнер отримує гроші за кожного відвідувача, передплатника або покупця, приведеного ним у якийсь бізнес.
 
Джульєта Бріндек
   Вік на початку проекту: 10років.
   Компанія:Міss О аnd Frіеnds
   Дохід: $15 мільйонів.
       Бріндек зі своїми друзями зробили сайт для маленьких дівчаток, який був би цікавий усім відвідувачкам. За короткий строк цей сайт почали відвідувати мільйони дівчаток віком від 8 до 12 років, і сайт почав заробляти величезні гроші на рекламі. Після цього Джульєта випустила першу книгу, яка розійшлася накладом 120 тисяч копій. Зараз її бізнес оцінюється в 15 мільйонів доларів.                                                            
Бен Кауфман. 
Вік на початку проекту: 18 років.
Компанія: Моphіе, Кlustеr та Quirky.

Дохід: 5-10 мільйонів на рік.
      Бен Кауфман заснував спочатку Моphіе,сайт з аксесуарами для  іPod. На сайті продавалися акумулятори, корпуси, кабелі й інші речі для іPodПізніше він запустив в роботу Кlustеr, що є «платформою для сумісного ухвалення рішень». І нарешті, у 22 роки Кауфман відкрив Quirky – сайт, який розповідає про те, як можна зробити ту або іншу річ.

                                                                                                                                                                                                                                                                       (Величко Дмитро)       

Ребята!  WАУ!

Нашёл  информацию  о  10 лучших  финансовых  идеях,   которые  принесли  состояние  нашим  современникам!  
(журнал   " Колесо  жизни")  Делюсь!

  1. Мишель  Фереро  придумал  сделать  шоколад  частью  завтрака  и  стал  продавать  шоколадное  масло  для  бутербродов  и  тостов.  идея  принесла $10 млрд. 
  2. Брэд Хьюз  придумал  поставить  вдоль  автострад  автоматические  камеры  хранения  для  всех  желающих.  Идея  принесла $5.3  млрд.
  3. Ральф  Лаурен  придумал  взять  обычную  рубашку - поло,  наклеить  на  неё  ярлычок  с  лошадью  и   продавать  по 50 баксов.  Он  ушёл  из  бизнес  школы  и  одолжил  $50  чтобы  запустить  этот  проект.  Идея  принесла $5 млрд.
  4. Джефф  Бизосс работал  на  Уолл-стрит,  но  в 30 лет решил  начать  продажи  книг  через  Интернет,  сберегая   для  покупателей  время,  которые  они  тратят  на  походы  в  книжные  магазины.  Основа  виртуальный  магазин Amazon.com  $4.4 млрд.
  5. Тай  Уорнер  бросил  колледж,  чтобы  заняться  продажей  симпатичных  плюшевых  мишек,  с  разными  трогательными  именами.  Игрушки  выпускались  ограниченными  партиями  и  сразу  стали  предметом  коллекционирования.  Идея  принесла  $4.5 млрд.
  6. Калео  Ювидиха  и  Дитрих Матешиц придумали  продавать  энергетический  напиток  для  спортсменов  и  любителей  ночных  вечеринок.  Идея  принесла  им  $3.1 млрд. и $3 млрд  соответственно.
  7. Марио  Моретти  Полигатто  во  время  путешествия  в  горах  придумал  производить  обувь  с  маленькими  дырочками  в подошве,  чтобы  дать  ногам  возможность  дышать.  Он  пытался  продать  идею Nike,  но  концерн  ею  не  заинтересовался.  Тогда  Марио  основал  компанию  Geox shoes.  Идея  принесла  $3 млрд.
  8. Горвард  Шульц  продумал  поставить  кофейный  магазинчик  на  каждом  углу  в  Америке.  Его  боссы  сказали  "нет",  и  он  рискнул  начать  собственный  бизнес.  Основал  компанию  Starbucks.  Идея  принесла  $1.1  млрд.
  9. Ханс  и  Поль  Райгели  придумали  продавать  сладкие  жевательные  конфеты  всевозможных  форм.  Идея  принесла  им  по  $1.5  млрд.
  10. Джеймс  Дайсон  придумал  пылесос,  всасывающий  пыль  с невероятной  скоростью  -  от 320  км/ час  до  сверхзвука  (  сверхзвук  плотно  упаковываетпыль  и  препятствует  её  выбросу  наружу)  Подготовил  5127 (!) прототипов  своего  нынешнего  пылесоса.  Идея  принесла  $1.6 млрд.

  Предлагаю  искать  идеи!  Говорят  они  витают  в  воздухе!  И ...  придумывать  свои!
                                                                                                                             


Здай батарейку - врятуй планету!

Ми можемо багато обурюватися, вказувати на неподобства. Як правило, все цим і обмежується,  оскільки подальші наші кроки вимагають конкретних дій.
У нас вистарчило наполегливості, щоб від питання, куди подіти відпрацьовані батарейки, яких назбирала достатньо впродовж декількох років, перейти до ширшого зацікавлення темою. Батарейки містять важкі метали та небезпечні елементи. Потрапляючи у навколишнє середовище, одна пальчикова батарейка забруднює 20 метрів квадратних ґрунту або 400 л води. В Україну щорічно завозиться 300 млн штук різнопланових батарейок та акумуляторів.
Донедавна відпрацьовані батарейки відсилали на спеціальний переробний завод аж у Францію. В Україні львівський завод «Аргентум» тільки починає набирати обертів. Зараз працює собі у збиток, але накопичує «сировину», бачачи для себе перспективу. Він готовий оплатити кошти за пересилку відпрацьованих батарейок.
Тепер ми збираємо батарейки у спеціальні контейнери і відсилаємо до Львова





Борьба с коррупцией приближает Украину к Европе (эксперт)
 Депутаты должны поддержать правительственный законопроект, считает специалист
Инициированное Кабмином антикоррупционное законодательство, в котором учтена позиция Евросоюза в сфере противодействия коррупции, устраняет пробелы, имеющиеся в украинском правовом поле. Такое мнение высказал гендиректор инвестиционно-банковской компании "European Capital Management" Вадим Браиловский. "Законопроект (№3312 - Ред.), едва его зарегистрировали в парламенте Украины, привлек к себе внимание достаточного широкого круга общественности. Он примечателен увеличением ответственности и наказаний коррупционных преступлений, ужесточением санкций участникам таких незаконных деяний, обсуждением защиты авторов сообщений о коррупционном правонарушении и так далее. Но гораздо более важным является не столько само содержание законопроекта, сколько факт его появления", - считает эксперт. Браиловский напомнил, что законопроект предусматривает ряд изменений в соответствии с рекомендациями Еврокомиссии. По его словам, речь идет не только о формальном, но и о реальном усовершенствовании антикоррупционного законодательства Украины.
                                                      


 Как сэкономить на отоплении в квартирах
                          

 Експерти радять українцям індивідуальні теплові лічильники. Батареї ледь теплі, а люди платять як за гарячі. Експерти заявляють, що на опаленні взимку можна заощадити. Для цього потрібно встановити лічильник. За словами фахівців, за нараховані ЖЕКом суми вода в батареях повинна кипіти. «Ми платимо за тепло на 30% більше, ніж повинні. Часто протягом зими недогрівають воду, теплоносій не належної температури, саме для цього і встановлюється лічильник, щоб з'ясувати, а яка ж температура теплоносія, за яку ви справно платите », - розповів експерт з житлово-комунальним послугам Дмитро Гнап. У середньому, каже експерт, людина платить за тепло 250-280 гривень на місяць. Індивідуальний лічильник може зменшити ці витрати вдвічі. "Лічильники, як правило, показують спожите вами тепло, а це дозволяє платити вдвічі менше Після установки лічильників людина платить 100, 120, 110 гривень на місяць.", - Додав він. При цьому найдешевший лічильник коштує від 1500 гривень. При його установці витрачені гроші можна повернути за 2-3 роки. Нагадаємо, в Україні збираються змінити тарифи на газ та електрику. Їх мають намір зробити однаковими у всіх регіонах.Также влада має намір підвищити тарифи на газ для окремих верств населення. Такі зміни включає в себе програма введення диференційованої тарифів, яку Кабмін обіцяє реалізувати протягом 3-5 років.
        

Комментариев нет:

Отправить комментарий